Nederlander blijft verknocht aan de fysieke supermarkt

Nederlanders kopen nog altijd liever hun boodschappen in de supermarkt zelf dan ze online te bestellen. Dat blijkt uit het Retail Report van Adyen. Terwijl zaken als kleding en elektronica steeds vaker online worden gekocht, doen Nederlandse consumenten boodschappen het liefst in de supermarkt zelf. Dat blijkt uit het Retail Report 2023 van betalingsbedrijf Adyen. Eén van de redenen om liever naar een supermarkt te gaan: je krijgt de artikelen direct mee. Ook willen consumenten liever de kwaliteit van de producten zelf zien en voelen. Klik hier voor het volledige artikel.

Bron: distrifood.nl

Inschrijven op onze nieuwsbrief

Wilt u informatie ontvangen met betrekking tot nieuwe beleggingen en producten? Schrijf u dan in voor onze nieuwsbrief en ontvang alle informatie als eerst. Door in te schrijven gaat u akkoord met ons privacy statement.

Uw aanvraag is verstuurd.
Er is een fout opgetreden bij het versturen van uw formulier. Probeert u svp telefonisch contact op te nemen.